środa, 14 sierpnia 2013

Nastrojowe zegary

Zegary poza funkcją praktyczną mogą pełnić znacznie ważniejszą funkcję dekoracyjną. Poniżej kilka inspiracji, które znalazłam w poszukiwaniu idealnego zegara do domu. Moje poszukiwania mogę podsumować tylko stwierdzeniem: im większy, tym lepiej. Właściwie już nie wyobrażam sobie domu bez przynajmniej jednego takiego stylowego grzmota. Muszę tylko znaleźć dla niego odpowiednio dużą ścianę :). A tutaj i tutaj moi faworyci znalezieni w sklepach internetowych.

5 komentarzy:

  1. Ja też ubóstwiam zegary:-) Sama jestem posiadaczka takiego olbrzyma jak na 5 zdjęciu. Przy zakupie bałam się, że przytłoczy pokój, a stało się dokładnie odwrotnie-pokój stał się "lekki" i nieco romantyczny.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zegary mi zegary kojarzą się z babcią która je uwielbiała, wspaniały blog mnóstwo pięknych inspiracji zostaje wiec na dłużej i pozdrawiam
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się taki Olbrzym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa, też mi się wydawało, że taki zegar przytłacza pokój, ale jest zupełnie inaczej, dodaje mu stylu i charakteru, więc też zostałam miłośniczką zegarów, nie trawię nigdy tych z kukułką, kiedyś był u mnie w domu i to wstrętne ptaszysko darło się co godzinę, koszmarrrr...

    OdpowiedzUsuń