czwartek, 9 maja 2013

Idealny prowansalski dom

W związku z tym, że w lecie zawsze zdecydowanie podobają mi się aranżacje prowansalskie, dzisiaj zakochałam się w tych zdjęciach. Każde pomieszczenie to właściwie mój ideał, a niebieski w połączeniu z czerwonymi akcentami prezentuje się rewelacyjnie. Dodatkowo do mojej wymarzonej kuchni dołączyła mozaika z kafli w stylu południowym. W tym roku nie będę mieć problemu z tym, co przywieźć sobie z wakacji. Jeśli poszukujecie prowansalskich dodatków to tutaj i tutaj moje sprawdzone źródła.

8 komentarzy:

  1. ja postanowiłam zmienić całą kuchnie :-)
    zobaczymy jak wyjdzie bo jestem na poczatku długiej drogi
    pozdrawiam serdecznie
    to blog w moim " klimacie "
    będę zaglądać Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle piękne inspiracje - dorzuciłam sobie bloga do obserwowanych u siebie, aby mi nic nie umknęło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje
    Gratuluję przeuroczego bloga. Z pewnościa i przyjemnością będę go odwiedzać :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. super wnętrza <3 zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń