wtorek, 20 listopada 2012

Chłodne kolory we wnętrzach - inspiracje łazienkowe

Dzisiaj pora na kilka inspiracji chłodnymi kolorami w wydaniu łazienkowym. Generalnie zaletą zimnych kolorów jest to, że optycznie powiększają one pomieszczenie. Efekt ten jest silniejszy, jeśli odcień koloru jest jasny. Do chłodnych kolorów zaliczamy: niebieski, zielony i fioletowy oraz ich odmiany.
W łazienkach moimi ulubionymi kolorami są niebieski i szary. A jakie są Wasze ulubione kolory?


Źródło: Better Homes and Gardens

8 komentarzy:

  1. fajne - ja własnie robię metamorfozę łazienki ... ciekawe jak mi wyjdzie :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne - mi odpowiada najbardziej pierwsze i trzecie zdjęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujące inspiracje. ;) Pierwsze zdjęcie ma to coś!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia łazienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza zdecydowanie jest moją faworytką

    OdpowiedzUsuń
  6. i zapraszam do siebie na candy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję Wam za komentarze, ostatnio po prostu zostałam zalana przez nadmiar pracy i nie miałam nawet chwili, żeby zajrzeć na bloga, ale teraz czytam i cieszę się ogromnie, że coś Wam się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łazienka na drugim obrazku to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń