czwartek, 22 grudnia 2011

Święta w stylu skandynawskim

Dzisiaj od rana wpadłam w szał świątecznych dekoracji. Szło mi jednak znacznie wolniej niż zwykle, ponieważ w czasie kiedy ja ubierałam choinkę, mój Mały Żółwik zdejmował bombki, szarpał łańcuchy, zrzucał latarenki i urywał diody w oświetleniu. Dlatego w tym roku postanowiłam ograniczyć moje zapędy dekoratorskie. Obawiam się, że choinka nie przetrwa w tym roku zbyt długo, ale mam nadzieję, że przynajmniej jej rozebranie będzie łatwiejsze, bo pewnie niewiele na niej zostanie po Świętach. W akcie rozpaczy postanowiłam więc nacieszyć swe oczy przynajmniej fotkami świątecznych dekoracji. Przy okazji znalazłam stylizacje, które w zasadzie oddają stan moich tegorocznych świątecznych dekoracji domu czyli Święta w stylu skandynawskim. Ostatnio bardzo lubię skandynawskie klimaty. Niektórym może wydawać się zbyt zimna ta wszechogarniająca biel. Ja natomiast lubię styl skandynawski za tę nastrojowość, prostotę i nonszalancję. Skandynawskie choinki są minimalistyczne, raczej "ubogie", jakby nie do końca ubrane (czyli takie jak moja po niszczycielskiej sile mojego Żółwika) lub zupełnie gołe, ale i tak mają w sobie to COŚ.


Obydwa zdjęcia z fjorn.com



Powyższe zdjęcia z Min lilla veranda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz