sobota, 17 grudnia 2011

Pomysły na świąteczne dekoracje

Muszę przyznać się do kolejnej mojej obsesji, którą są ozdoby świąteczne. Może nie jest to zbyt zaskakujące wyzwanie, bo ta obsesja niejako wynika z mojej obsesji do dekoracji domu. W każdym razie w okresie przedświątecznym zdarza mi się utknąć na parę godzin między świątecznymi aniołkami, bombkami, choinkami, pozytywkami, latarenkami, stroikami itd., itp. Wtedy właśnie uświadamiam sobie, że czas jest naprawdę względny, bo po paru godzinach takiego buszowania jestem zwykle święcie przekonana, że minęło zaledwie pół godziny. Dlatego dzisiaj zapraszam na świeżą porcję inspiracji świątecznych. Moje ulubione to oczywiście dekoracje świątecznych kominków, które zadają mi największy ból, ponieważ w moim domu takowego kominka brak, jest jedynie komin pozbawiony właściwej dziury, którą można by przystroić na tę okazję.
Credits





Zdjęcia pochodzą z Home Trend Design

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz