poniedziałek, 5 maja 2014

Oświetleniowe inspiracje - oryginalne lampy do kuchni i nie tylko

Ostatnio przekonałam się, że znalezienie fajnej lampy wcale nie jest proste, choć wydawałoby się, że w sklepach uginają się pod nimi regały, tudzież sufity. Niestety, rzeczywistość jest nieco inna. Choć może to ja jestem zbyt wybredna. Tak więc po tygodniach poszukiwań znalazłam swojego faworyta, który niedługo zawiśnie na swoim docelowym miejscu. A poniżej przedstawiam kilka lamp, które zauroczyły mnie po drodze. Jeśli też macie podobny problem ze znalezieniem lampy, może się przydadzą.

Podobne lampy można znaleźć tutaj
 
Podobne do powyższych znalazłam tutaj.
Podobną można znaleźć tutaj.

8 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat jestem wielką fanką oświetlenia LED i praktycznie mam już je wszędzie w swoim mieszkaniu. Doskonale moim zdaniem również na stronie https://www.dekoportal.pl/artykuly/lazienka/lazienka-porady/tasmy-led-w-lazience-co-wybrac#5 napisano to jak można taśmy LED wykorzystać w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie takie oświetlenie jest bardzo ładne, ale przede wszystkim powinno być również funkcjonalne. Dlatego ja każdemu polecam przeczytanie wpisu https://izabrze.pl/pomiary-oswietlenia-czyli-jak-zapewnic-komfort-swoim-pracownikom/ gdzie fajnie opisano jak zrobić niezbędne pomiary oświetlenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że dziś wiele zależy tylko i wyłącznie od naszej wyobraźni. Jednak mało kto zastanawia się nad tym, aby płacić niższe rachunki za prąd. Właśnie dlatego ja jestem zdania, że idealnie sprawdzi się opcja z https://poprostuenergia.pl/prad-dla-firmy/ tym bardziej jeśli prowadzimy firmę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie samo oświetlenie jest niezwykle istotną kwestią i moim zdaniem warto dziś stosować technologie LED. Ja także po przeczytaniu artykułu https://www.mebleinfo.pl/dzial/215-sypialnia/artykuly/odpowiednie-oswietlenie-sypialni-zbuduje-nam-nastr,41431 wiem dokładnie jak zmienić oświetlenie w mojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie samo oświetlenie jest ważne, ale ja chcę jeszcze dodać, że jego montaż lepiej zdecydowanie zlecić elektrykowi. W każdym razie jak dla mnie bardzo dobrze zawsze jest wezwać elektryka https://elektryk-wroclaw.pl/firma/ i to jest bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również szukałem oryginalnej lampy do mojej kuchni i muszę przyznać, że nie było to łatwe zadanie. Jednak po przeglądnięciu twoich propozycji, zaczynam mieć nadzieję, że znajdę coś, co idealnie pasuje do mojego wnętrza. Te tradycyjne i rustykalne lampy wyglądają pięknie, a ta nowoczesna z Amsterdamu jest naprawdę interesująca. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć coś równie ujmującego. Dzięki jeszcze raz za podzielenie się tymi inspiracjami

    OdpowiedzUsuń