wtorek, 30 października 2012

Dzisiaj kilka pomysłów na pokój trochę starszego malucha, które wpadły mi w ręce kiedy poszukiwałam łóżeczka dla mojego 2-latka. Ostatnio zaczął ćwiczyć skoki na główkę ze swojego niemowlęcego łóżeczka, które nie miało niestety wyciąganych szczebelków, więc zmiana była konieczna. Dzisiaj przekonamy się, czy nowe łóżeczko zostanie zaakceptowane. Ostatecznie wygrało ikeowskie łóżeczko Minnen (na pierwszym zdjęciu w wersji białej), które ma tą zaletę, że rośnie wraz z maluchem, ponieważ można go rozsuwać w miarę potrzeby. Oprócz tego jest na tyle niskie, że ewentualne upadki z niego nie powinny być niebezpieczne.

6 komentarzy:

  1. Zaraz poprzypinam inspiracje do mojej tablicy na Pinterest- podobaja mi sie na przyszlosc:-)
    Moja bratanica ma lozeczko, ktore wybralas i naprawde jest super, pasuje do kazdego wystroju.

    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za wszystkie komentarze, łóżeczko przeszło pomyślnie testy, zostało zaakceptowane, a nawet więcej, wogóle nie chce z niego zejść, cały dzień znosi do niego zabawki i tylko tam chce się bawić;
      Magda: jest dokładnie tak jak piszesz, na prawdę wygląda fajnie i pasuje do naszego rustykalnego stylu.

      Usuń
  2. Wiesz może jaka jest nazwa fachowa tych trójkącików z drugiego zdjęcia? poszukuje takich na wesele?:)

    OdpowiedzUsuń