wtorek, 26 lutego 2013

Jak urządzić przytulną łazienkę inspiracje

Dzisiaj znalazłam trochę inspiracji łazienkowych. W związku z tym, że ostatnio jestem pochłonięta urządzaniem swojego domu (niestety tylko wirtualnie, ponieważ nadal nie mam co urządzać), cały czas szukam pomysłów na swoją łazienkę. Mam nadzieję, że jak dojdę do odpowiedniego etapu, będę mieć wszystko zaplanowane, ale biorąc pod uwagę, że co tydzień koncepcja się zmienia, mam nadzieję, że może ktoś znajdzie tu coś ciekawego. Jak zwykle mieszanka stylu prowansalskiego z angielskim.

Source: houzz.com via Joy on Pinterest
Source: bhg.com via Michelle on Pinterest
Source: bhg.com via Cindy on Pinterest
Source: bhg.com via M E G A N * on Pinterest

11 komentarzy:

  1. ale cudeńka!!! moja łazienka to porażka jakaś taka zielona, ale jeszcze pewnie długo będziemy taka mieli bo jakoś kaski na remont brak :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne- stylowe! :-)
    Wanna na nóżkach mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyno, moja łazienka to też porażka, jeśli Cię to pocieszy, Jagoda, też chcę wannę na nóżkach, dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękne inspiracje!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przytulne te łazienkowe aranżacje.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, ta z czerwonymi zasłonkami jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia wyszukujesz, zostaję tu u Ciebie :)
    i zapraszam do siebie: http://skoknaszafe.blogspot.com/
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. baaardzo podobają mi się łazienki w takim stylu, mimo ze zdaje sobie sprawę z ich malej funkcjonalności hihi, ale wygladaja miodzio

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja marzę o przytulnej łazience, ale mąż lubi surowy styl i nie możemy się dogadać. Obecnie walczymy o wannę, bo ja bym chciała taką na nóżkach http://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/kabiny-wanny-i-hydroterapia/wanny-i-akcesoria.html a on twierdzi, że to niepraktyczne. Masakra jakaś.

    OdpowiedzUsuń