poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Drewno, biel i łazienka shabby chic czyli to, co tygrysy lubią najbardziej

Moja fascynacja kuchniami ostatnio nieco osłabła. Niestety obsesja dekoratorska przerzuciła się na łazienki, więc poprawy raczej nie widać.
Ogromnie podoba mi się białe drewno w łazience, choć obawiam się, że od strony praktycznej nie jest już tak różowo. Podobnie sprawa wygląda z tapetą. 

Pozostaje jeszcze rozwiązanie kompromisowe, czyli płytki na dole, a drewno pod sufitem. Na poniższej fotce to zestawienie wygląda niespodziewanie dobrze.

Drewniana podłoga w łazience to również śmiałe rozwiązanie, które podoba mi się niezmiernie, ale raczej się na niego nigdy nie zdecyduję również ze względów praktycznych.




Oczywiście drewniana półeczka w stylu shabby chic i tutaj spisuje się świetnie i tworzy świetny klimat. .


Źródło: My home ideas

3 komentarze:

  1. łazieki....fajne inspiracje,przyjdie i czas na nie;) póki co jedank kuchnia w moim kalendarzu metamorfoz;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w moim kalendarzu są jeszcze wszystkie pomieszczenia, ale przynajmniej zanim do nich dojdzie będę dokładnie wiedzieć co chcę i gdzie. Z drugiej strony tyle rzeczy mi się podoba, że nie wiem jak je wszystkie pogodzić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wnętrza, sama mam taką łazienkę cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń