czwartek, 10 listopada 2011

Pomysł na pokój dla niemowlaka w stylu retro

Znalazłam dzisiaj kilka inspiracji, które mnie zachwyciły i choć temat nie jest dla mnie aktualny, to nie mogę się powstrzymać przed ich wrzuceniem na mojego bloga. Rok temu obsesyjnie poszukiwałam takich inspiracji i chomikowałam wszystkie potrzebne akcesoria ku przerażeniu mojego męża (ten proces zaczął się jak tylko zobaczyłam test ciążowy z dwoma kreskami). Każda rzecz miała swoje starannie zaplanowane miejsce. Jednak kiedy w pokoiku zamieszkał już wrzeszczący lokator, to moja aranżacja utonęła w stosie pieluch i innych akcesoriów niemowlęcych rozrzuconych w panice lub z wyczerpania. Do tej pory łóżeczko stoi w naszej sypialni, ponieważ nocne wędrówki do drugiego pokoju okazały się zbyt dużym wyzwaniem.




Zdjęcia pochodzą ze strony Restoration Hardware Baby and Child

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz